PRESENTACIÓ SEGON RECULL D'INFORMES DELS SINDICS LOCALS DE CATALUNYA
02/02/2011

Presentació del segon recull d’informes dels síndics i defensors locals de Catalunya del 2009

En el Saló de Plens de l’Ajuntament de Girona, l’1 de febrer de 2011, es va presentar el segon recull d'informes dels síndics, síndicas, defensors i defensores locals de Catalunya de l'any 2009

L’1 de febrer de 2011, s'ha presentat en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Girona, el segon recull d’informes dels síndics, síndiques, defensors i defensores locals de Catalunya de l'any 2009, organitzat pel FòrumSD.

La presentació va ser presidida per Josep Escartín, Síndic de Greuges de Sabadell i president del FòrumSD; juntament amb tots els Síndics de les comarques de Girona acompanyats dels seus alcaldes i alcaldesses, a més de la Diputació de Girona, Delegació del Govern, diputats i diputades, regidors i regidores  i altres autoritats.

Noticia del FòrumSD
Noticia de El Punt