Presentació de l'informe del 2008 al Ple de l'Ajuntament
25/03/2009

PRESENTACIÓ DE L’INFORME DEL 2008, AL PLE MUNICIPAL, PEL SÍNDIC MUNICIPAL DE GREUGES

El dijous 26 de març de 2009, el Síndic municipal de Greuges de Viladecans, farà la presentació de l’informe corresponent a les actuacions que ha realitzat durant l’any 2008.

La sessió plenària comença a les 19:00 hores a les noves dependències d’alcaldia situades al carrer Major, numero 41 i el punt de l’ordre del dia de la presentació del Síndic es el numero 15.

Aquest es el segon informe que presenta al Ple de l’Ajuntament el Síndic municipal senyor Vicenç Mazón.

Aquest informe es podrà consultar a la pàgina web de la sindicatura a principis del mes d’abril, on es podrà trobar entre d’altres:

- Un anàlisi estadístic de les atencions que ha realitzat, que es classifiquen en consultes, queixes de la ciutadania i expedients d’ofici.

- Una descripció dels expedients tractats com a queixes, on es descriu els fets que han motivat la queixa, les reflexions del Síndic i s’escau les recomanacions, recordatoris i suggeriments, així com les respostes donades per l’Ajuntament.

- Altre part del informe la dedica a la creació durant l’any 2008 de la pàgina web i a les activitats que ha participat el Síndic municipal de Viladecans.