Els Síndics Locals del Baix LLobregat es troben a Viladecans
05/02/2009

TROBADA DE SINDICS DEL BAIX LLOBREGAT A VILADECANS

El 5 de Febrer de 2009, els Síndics de Greuges Municipals de les poblacions de Gavà, Sant Boi de Llobregat, Cornellà de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat i Viladecans, es reuneixen a Viladecans, per tractar temes, compartir experiències i coneixements envers temàtiques similars.

Els Síndics i Defensors Municipals de Catalunya estan agrupats a través del FòrumSD, s’agrupen periòdicament en jornades per establir criteris conjunts en defensa de la ciutadania, sense perjudici de les trobades provincials i comarcals.

Aquesta es la segona trobada comarcal que es realitza al Baix Llobregat, la primera va ser el 20 de novembre de 2008 a Cornella de Llobregat.

Els Síndics i Defensor Locals son institucions creades pel propi Ajuntament, per a la defensa dels drets i llibertats de les ciutadanes i els ciutadans en relació amb l’actuació del seu Ajuntament, desenvolupant les seves funcions amb independència i objectivitat.

I Trobada Síndics Baix Llobregat