El Síndic assisteix al IV Taller de formació el 21 d'abril de 2010
22/04/2010

El Síndic Municipal de Greuges de Viladecans, Vicenç Mazón, assisteix al IV Taller de Formació de síndics i defensors locals celebrada a Barcelona.

Taller dedicat al Tractat de Lisboa i als Drets fonamentals a la Unió Europea.

En Barcelona, el 21 d’abril de 2010, el Síndic Municipal de Greuges de Viladecans, assisteix al IV Taller de Formació del Fòrum de síndics, sindiques, defensors i defensores locals de Catalunya.

La Jornada va ser presentada pel president del FòrumSD, Josep Escartin, Síndic municipal de Greuges de Sabadell, en l’aula Europa de la Comissió Europea de representació a Barcelona.

La primera sessió, moderada pel Síndic municipal de Greuges de Cornellà de Llobregat, Frederic Prieto, de la ponència novetats i perspectives de la UE després del Tractat de Lisboa, a càrrec del senyor  Manel Camós, Director de la Representació de la Comissió Europea en Barcelona

La segona sessió, moderada pel Síndic municipal de Greuges de Sant Boi de Llobregat, Carles Dalmau, de la ponència la Carta dels Drets Fonamentals a la Unió Europea, a càrrec de la senyora Muriel Casals, Professora d’Economia de la UAB i presidenta d’Òmnium Cultural.