Presentació el 14 de Desembre al Parlament el III Recull d'informes
12/12/2011

L’acte es celebra aquest dimecres 14 de desembre a les 11h

Els Síndics i Defensors locals de Catalunya presenten el III Recull d’Informes de l’any 2010 al Parlament

El Recull d’Informes es presenta al Parlament de Catalunya sota la presidència de la M.H. Sra. Núria de Gispert i els representants de les entitats municipalistes: Sr. Manel Bustos, president i Alcalde de Sabadell i el Sr. Albert Batalla, membre de l’executiva de l’ACM i Alcalde de la Seu d’Urgell.

BARCELONA, 12 DE DESEMBRE DE 2011 | El FòrumSD, l’associació de Síndics, Síndiques, Defensors i Defensores locals de Catalunya, presenta dimecres 14 de desembre, el III Recull d’Informes corresponent a l’any 2010. Es tracta de la tercera edició d’aquest Recull que aporta una visió global del funcionament, implantació i tasques realitzades per les sindicatures locals. L’informe destaca com els síndics i defensors locals han atès un total de 14.679 consultes i assessoraments. Destaca igualment la tramitació d’un total de 2.990 queixes, de les quals, un 65% han estat tancades amb una resolució favorable als interessos de la ciutadania. Finalment, assenyala que els ajuntaments han acceptat un 71% de les recomanacions emeses.

L’acte, que tindrà lloc a les 10:30h al Parlament de Catalunya , estarà presidit per la Sra. Núria de Gispert, presidenta del Parlament; la Sra. M. Glòria Valeri, síndica municipal de greuges de Vilafranca del Penedès i presidenta del FòrumSD; Manuel Bustos, president de la Federació de Municipis de Catalunya i Albert Batalla, membre de l’executiva de l’ACM i comptarà també amb la presència de diputats del Parlament així com d’alcaldes, regidors i regidores dels ajuntaments que tenen síndic o defensor municipal.

CONVOCATÒRIA PREMSA

Periodistes i mitjans gràfics estan convocats a l’acte de presentació del recull d’informes dels Síndics/ques locals de Catalunya: dimecres 14 a les 11h. al Parlament de Catalunya.

Els mitjans no acreditats habitualment al Parlament i que vulguin assistir a l’acte hauran d’enviar, amb 24 hores d’antelació, un correu electrònic a premsa@parlament.cat des de l‘adreça corporativa amb les següents dades: nom, cognoms, DNI i mitjà pel qual treballen.