IV TROBADA SINDICS LOCALS DEL BAIX LLOBREGAT A SANT BOI
10/03/2010

El Síndic Municipal de Greuges de Viladecans, Vicenç Mazón, assisteix a la lV Trobada de Síndics locals del Baix Llobregat, celebrada a Sant Boi de Llobregat.

Trobada periòdica dels Síndics locals del Baix Llobregat, el dia 10 de març de 2010.

Sant Boi de Llobregat ha acollit la IV trobada de Síndics locals del Baix Llobregat. Han acudit a aquesta trobada Magi Boronat, Síndic de Sant Feliu; Vicenç Mazón, Síndic de Viladecans; Frederic Prieto, Síndic de Cornella i Carles Dalmau, Síndic de Sant Boi.
Aquesta és la quarta trobada dels Síndics, les edicions anteriors es van celebrar la primera a Cornellà de Llobregat el 20 de novembre de 2008, la segona a Viladecans el 5 de febrer de 2009 i la tercera en Sant Feliu de Llobregat el 9 de novembre de 2009.
La reunió de treball dels Síndics va servir per a intercanviar opinions i compartir experiències, amb la finalitat de millorar el servei en defensa dels drets de la ciutadania.