PRESENTACIÓ PRIMER RECULL D'INFORMES SINDICS LOCALS
12/02/2010

Presentació del primer recull d'informes dels síndics i defensors locals de Catalunya del 2008

Al Museu d'Història de Barcelona, l’11 de febrer de 2010, es va presentar el primer informe agrupat dels síndics, síndicas, defensors i defensores locals de Catalunya de l'any 2008

L’11 de febrer de 2010, s'ha presentat en la Sala de Martí l?Humà del Museu d'Història de Barcelona, el primer informe agrupat dels síndics, síndiques, defensors i defensores locals de Catalunya de l'any 2008, organitzat pel FòrumSD.

La presentació va ser presidida per Josep Escartín, Síndic de Greuges de Sabadell i president del FòrumSD; Carles Bassaganya, director general d'Administració Local del Departament de Governació i d'Administracions Públiques; Salvador Esteve, president de l'Associació Catalana de Municipis; Manuel Bustos, president de la Federació de Municipis de Catalunya; i Pilar Malla, Síndica de Greuges de Barcelona, i ha contat també amb la presència de Laura Díaz, Adjunta al Síndic de Greuges de Catalunya i Matias Vives, Director d'Ordenació del Territori i Relacions Locals, en representació de Rafael Ribó, Síndic de Greuges de Catalunya, així com alcaldes, regidors i regidores dels ajuntaments catalans que tenen síndic municipal i diputats del Parlament de

Per a veure la notícia completa del FòrumSD

Document en PDF