10 DE DESEMBRE - DIA DELS DRETS HUMANS
10/12/2009

LA SINDICATURA MUNICIPAL DE GREUGES DE VILADECANS CELEBRA EL DIA DEL DRETS HUMANS

El 10 de desembre se celebra el dia dels drets humans. La Sindicatura Municipal de Greuges de Viladecans s’afegeix a la celebració mitjançant un manifest realitzat a través del FòrumSD de Síndics, Síndiques, Defensors i Defensores Locals de Catalunya.

A la vegada, la Sindicatura de Viladecans, vol recordar a la ciutadania, que el municipi de Viladecans està adherit a la Xarxa de Pobles i Ciutats pels Drets Humans des de l’acord per unanimitat en sessió plenària del 30 d’octubre de 2003, en la qual es va incorporar dins de l’ordenament local, els principis i les normes establerts en la Carta Europea de Salvaguarda dels Drets Humans a la Ciutat com a primera regla jurídica vinculant a la ciutat.