Dijous 25 de març, el Síndic presentarà al Ple municipal l'Informe del 2009
23/03/2010

PRESENTACIO DE L’INFORME DEL 2009, AL PLE MUNICIPAL, PEL SINDIC MUNICIPAL DE GREUGES

El proper dijous 25 de març de 2010, el Síndic municipal de Greuges de Viladecans, farà la presentació de l’informe corresponent a les actuacions que ha realitzat durant l’any 2009.

La sessió plenària comença a les 19:00 hores a les dependències d’alcaldia situades al carrer Major, numero 41.

Aquest és el tercer informe que presenta al Ple de l’Ajuntament el Síndic municipal senyor Vicenç Mazón.

Aquest informe es podrà consultar a la pàgina web de la sindicatura a principis del mes d’abril, on es podrà trobar entre d’altres:

- Un anàlisi estadístic de les atencions que ha realitzat, que es classifiquen en consultes, i queixes de la ciutadania.

- Una descripció del expedients tractats com a queixes, on es descriu el fets que han motivat la queixa, les reflexions del Síndic i s’escau les recomanacions, recordatoris i suggeriments, així com les respostes donades per l’Ajuntament.

- Una altre part de l'informe es dedica a la pàgina web i a les activitats que ha participat el Síndic municipal de Viladecans.