XII Trobada - Assemblea dels Síndics locals - FòrumSD
25/02/2010

Els síndics i síndiques locals manifesten la seva preocupació per les dificultats de la ciutadania davant la crisi

Assistents a la XII Trobada amb l'Alcalde de Sant Cugat, Lluís Recoder i el President de la Diputació de Barcelona, Antoni Fogué

Sant Cugat del Vallès va acollir el dijous 25 de febrer de 2010 la XII Trobada - Assemblea del Fòrum de Síndics, Síndiques, Defensors i Defensores locals de Catalunya, FòrumSD. La trobada, va comptar amb la presència de 30 defensors del poble d'arreu de Catalunya i va incloure uns tallers de formació per a personal col•laborador de les oficines del síndic.
A l’assemblea, celebrada a l'aula magna de l'Escola de Música Victòria dels Àngels de Sant Cugat, es va aprovar l'informe de gestió, l'estat de comptes i actuacions del FòrumSD a l'any 2009. També es va aprovar el Pla de treball i el calendari d'actuacions per a l'any 2010.
Preocupació per la crisi
Com un punt apart, els síndics i defensors locals van voler assenyalar la seva preocupació per la greu situació que a causa de la crisi, pateixen moltes famílies que presenten queixes i demandes concretes sobre la manca de recursos per a resoldre casos greus que suposen desnonaments, manca d'aliments, talls de subministrament i altres dèficits de cobertures de necessitats bàsiques que, avui per avui, els ajuts públics, amb els recursos existents, encara no aconsegueix garantir.
Acte de cloenda
Per a la cloenda de l'Assemblea es va comptar amb la presència i els parlaments del president de la Diputació de Barcelona, Antoni Fogué, i l'Alcalde de Sant Cugat del Vallès, Lluís Recoder, acompanyats del Sr. Jaume Clavell, síndic de la localitat i Josep Escartin, president del FòrumSD.

font de la noticia