III TROBADA SINDICS LOCALS DEL BAIX LLOBREGAT
09/11/2009

El Síndic Municipal de Greuges de Viladecans, Vicenç Mazón, assisteix a la llI Trobada de Síndics locals del Baix Llobregat, celebrada a Sant Feliu de Llobregat.

Trobada periòdica dels Síndics locals del Baix Llobregat, el dia 9 de novembre de 2009.

Sant Feliu de Llobregat ha acollit la III trobada de Síndics locals del Baix Llobregat. Han acudit a aquesta trobada Magi Boronat, Síndic de Sant Feliu; Vicenç Mazón, Síndic de Viladecans; Frederic Prieto, Síndic de Cornella i Carles Dalmau, Síndic de Sant Boi.
Aquesta és la tercera trobada dels Síndics, les edicions anteriors es van celebrar la primera a Cornellà de Llobregat el 20 de novembre de 2008 i la segona a Viladecans el 5 de febrer de 2009.
La reunió de treball dels Síndics va servir per a intercanviar opinions i compartir experiències, amb la finalitat de millorar el servei en defensa dels drets de la ciutadania.
Els assistents a la trobada van indicar els factors positius que propicien la creació de Síndics locals en la resta de municipis del Baix Llobregat que encara no el tenen, com és la proximitat i el coneixement dels problemes quotidians del municipi. Instaran a aquests municipis la importància de la seva creació, com garantia en la defensa dels drets de la ciutadania davant l’administració.
Els Síndics van reconèixer que el procés és llarg i que en les pròximes trobades comarcals definiran la manera d’impulsar la iniciativa.