PRESENTACIÓ V RECULL D'INFORMES SINDICS LOCALS
03/12/2013

Presentació del V recull d’informes dels síndics i defensors locals de Catalunya del 2012

Al Parlament de Catalunya el 2 de desembre de 2013, es va presentar el V Recull d’Informes corresponent a les actuacions de l’any 2012 dels síndics, síndiques, defensors i defensores locals de Catalunya
.

L’acte que ha estat presidit per la M.H. Sra. Núria de Gispert. La V edició d’aquest Recull d’Informes vol aportar, més enllà de les actuacions concrets a cada poble o ciutat, una visió global de les  tasques realitzades pels síndics i defensors locals durant el darrer exercici.

La presentació moderada pel President del FòrumSD sr. Josep Giné Badia van comptar amb la presencia del President de l’Associació Catalana de Municipis, sr. Miquel Buch i Moya; el President de la Federació de Municipis de Catalunya, sr. Xavier Amor i Martín; el Doctor en Dret Professor Titular de Dret Administratiu de la Universitat de Barcelona Dr. Juli Ponce Solé, així com els Síndics locals, alcaldes, alcaldesses, regidors, regidores  i altres autoritats.

Noticia del FòrumSD

Recull 2012