Les queixes han de ser formulades per escrit o mitjançant el formulari web, acompanyades amb els documents necessaris per aclarir cada cas.
L’escrit de la queixa ha de ser senzill, directe i concís.
Elements que ha d’incloure la queixa:
- El fet que motiva la queixa.
- Una explicació breu dels passos ja fets prèviament i de les circumstàncies relatives als fets denunciats.
- El nom, cognoms, adreça postal i telèfon (si és possible) de la persona que formula la queixa.
- Documentació que recolzi la queixa
Com presentar una queixa:
Personant-se a l’oficina c/ de l’Antiga Riera, 8 primera planta (edifici Fundació Viladecans), en l’horari d’atenció, preferentment amb cita prèvia:
- De dilluns a dimecres de 10 a 13 hores.
- La tarda de dimarts de 17 a 19 hores (de l’1 d’octubre al 30 d’abril)
Com consultar un cas:
Personant-se a l’oficina en l’horari d’atenció preferentment amb cita prèvia, per telèfon 93 635 18 17 i per correu electrònic sindicatura@viladecans.cat