Queixes i consultes

Les queixes han de ser formulades per escrit o mitjançant el formulari web, acompanyades amb els documents necessaris per aclarir cada cas.

L’escrit de la queixa ha de ser senzill, directe i concís.

Elements que ha d’incloure la queixa:

  • El fet que motiva la queixa.
  • Una explicació breu dels passos ja fets prèviament i de les circumstàncies relatives als fets denunciats.
  • El nom, cognoms, adreça postal i telèfon (si és possible) de la persona que formula la queixa.
  • Documentació que recolzi la queixa

Com presentar una queixa:

Personant-se a l’oficina c/ de l’Antiga Riera, 8 primera planta (edifici Fundació Viladecans), en l’horari d’atenció, amb cita prèvia:

  • De dilluns a dimecres de 10 a 13 hores.
  • La tarda de dimarts de 17 a 19 hores (de l’1 d’octubre al 30 d’abril)

Com consultar un cas:

Personant-se a l’oficina en l’horari d’atenció amb cita prèvia, per telèfon 93 635 18 17 i per correu electrònic sindicatura@viladecans.cat