XVII TALLER FORMACIÓ “El repte de la Comunicació a les Sindicatures Locals”

El Síndic de Viladecans, assisteix a la XVII edició de Taller de Formació organitzat pel Fòrum de Síndics i Síndiques, Defensors i Defensores locals de Catalunya.

El Sindic de Viladecans, José Luis Nicolas, ha assistit el 10 d’octubre de 2018, a la XVII edició de Taller de Formació a Vilafranca del Penedès, organitzat pel Fòrum de Síndics i Síndiques, Defensors i Defensores locals de Catalunya, amb el tema “El repte de la Comunicació a les Sindicatures Locals“.

La jornada ha estat inaugurada per l’alcalde de Vilafranca del Penedès  Pere Regull, pel president del FòrumSD i Síndic Personar de Mollet del Vallès Lluis Martínez Camps i pel Síndic Municipal de Greuges de de Vilafranca del Penedès senyor Jaume Rafecas.

La jornada s’ha desenvolupat amb la ponència sobre “La comunicació, una tasca essencial per a les sindicatures de proximitat” amb Marc Sabater, responsable d’Essabedé Comunicació.

També s’han presentat casos pràctics de Comunicació a les Sindicatures Locals per Eva Abellan, com a Síndica Municipal de Greuges de Sabadell, Pablo Monfort, Responsable de Comunicació de la Síndica de Barcelona i en Marc Sabater, responsabe d’Essabedé Comunicació, amb la moderació del Síndic de Vic i vocal de Comunicació del FòrumSD Joan Sala i Baiget.

També es va presentar oficialment la nova web del FòrumSD SindicsdeCatalunya.cat en el decurs del XVII Taller de Formació del FòrumSD, i que va servir també per commemorar el 25è aniversari de la sindicatura municipal de la capital penedesenca.